Když Tři Tygři v Heligonce začínali, v nějakém rozhovoru se mě zeptali, co je vlastně cílem, co se musí stát, abych si řekl „hotovo“, abych pocítil jakousi spokojenost z dobře vykonané práce? A já jsem tehdy odpověděl, že takovým mým snem je situace, kdy se oznámí termín dalšího večera Třech Tygrů, spustí se prodej vstupného a do tří dnů bude vyprodáno.
To se splnilo.
A dokonce lépe, než jsem se kdy odvažoval snít. Situace je teď v zásadě taková, že Tři Tygři se vyprodají do čtyřiadvaceti hodin. Musím napsat, že i mě samotného to překvapilo a až takovou rychlost prodeje jsem nečekal. Co za tím vězí?
Pověst. Asi nic víc, ale ani nic míň. Tři Tygry se nám v současnosti daří vyprodávat v podstatě bez jakékoliv reklamy, Tygři se totiž stali reklamou a tahákem sami o sobě. Ano – sen každého producenta. Nám dnes stačí udělat plakát, umístit jej na web s odkazem na prodej vstupenek a v podstatě se více nemusíme starat. Tedy, co se týče propagace..
Na druhou stranu je jasné, že nemůžeme usnout na vavřínech a musíme se stále rozvíjet dál. Ale kam dál, chtělo by se říct.. Nicméně odpověď je jednoduchá – vždycky se dá jít dál. A tak i Tři Tygři půjdou dál. A kam dojdou, to ukáže čas..